msp-demina

Alla inlägg under augusti 2011

Av Demina - 27 augusti 2011 10:01

Hej om alla redan vet så har kissy slutat och raderat sin gubbe  

Men det var hennes eget val, hon skrev i sin pratbubla inann profilen försvann att hon valde att satsa på livet istället för msp. Visst det är sorgligt men.... nuär det som det är !


Det var kissys fina plats. Men vi kommer alltid att minnas dig, kissy <3


Men det e en som säger att hon e kissy.... 


 

Hm... jag vet inte, jag tror inte kissy skulle välja den munnen... och... äh! Det känns bara som det inte är kissy! 



Jaja... så är läget nu i alla fall!


Puss hej 

Av Demina - 22 augusti 2011 21:40

Hey heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!


Jag ska visa vart jag bor, jag menar. Man måse ju bo någonstans om man e känd xD


Jag bort exaaaaaakt..... 


Här.


Längst upp i tärnings tornet  


Nu vet ni deeh


Bajjjjjjjj bajjjjjjjjj (bye bye)   

Av Demina - 22 augusti 2011 20:57

Jag hade tänkt att börja skriva dagbok varje kväll, och skriva va jag har gjort under dagen irl alltså ;) 


Jag, men här kommer dagens dagbok :)


 


Natti natti ;)

Av Demina - 22 augusti 2011 18:11

Hej alla!

Nu e jag irriterad! På alla som skriver kejdemail! 


Nu ska jag säga er detta:


Kedje mail är ett sånt som är tex: "skriv detta till 2 forum så får du 5.000 sc. Och det funkar INTE! Varför skulle det funka om man satte in det i 2 andra forum?! En fråga bara! Om man vill fuska så måste man ha fusk koder, vilket jag inte har. Att läsa kedje mail är bara irriterande och störande! Sluta NU! Alla stör sig på detta! ALLA!


Så? Vad säger ni nu? 

Nu ska jag visa bild här nu....


 


Hm.... undra vad han har skrivit i sin pratbubbla...... Det står kanske att det är FÖRBJUDET att skicka kedjemail! Asså fattar ni inte, ni kan bli AVSTÄNGDA av att skriva kedjemail till varandra!? Fattar ni nu eller!!?



Jag har verkligen fått nog! Nu räcker det! Skärp er eller bli avstänga. Ni får välja!

Av Demina - 22 augusti 2011 17:23

Tjaaa!!


Dagens moviestar är såklart............. robin345!!


Här e han 

 

Äntligen en kille xD


Jaja, grattis robin för att du blev dagens moviestar OCH första killen som dagens moviestar  


Mer inlägg senare! Ses 


Av Demina - 22 augusti 2011 17:11

Hej bloggen  

Idag har skolan börjat igen, och fickden värsta nyheten någonsin!!! VI SKA PÅ SKOLUTFLYKT KLOCKAN 7.15 Och då måste jag vakna typ 5.30   


Mhh..!! Hur ska jag överleva!!?  

Men jaja, det sdom goda nyheterna  


Jag har nått mitt mål!!  



602 gillare!! Alltså har jag nått mitt mål! Yeeehy!!




Men jaja, ork skriva mer xD


Hejdå-re!! (haha hej dåre, skit i deh o.O )      

Av Demina - 22 augusti 2011 17:03

Hejjj....

Jag fick för mig att jag skulle prova några gama autofits. Då såg jag det här.... 


 

Jag visste inte att jag hade storlek 58 i skor  

Haha, ett roligt lagg  



Ceyaaah  


Demina (demi kan ni kalla mig)   

Av Demina - 21 augusti 2011 21:02

Hejj alla!


Jag har bestämt mig för att göra en liten kändis tävling!

Jag lägger ut bilder, så ska du gissa vem det är. Kommentera vem det är i komentarerna! Ok här kommer bilderna!    







                                                             


Yepp. Kan du lista ut det!? Hm.. vi får la se! Komentera, Du får gissa 1 gång!  


Ps. Jag kan säga att h*n sjunger  

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards