msp-demina

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Lång bloggig paaus :O

Av Demina - 5 september 2011 21:08

Hej alla

Jag har haft en lååååååååååååååååååång bloggpaus men jag orkade inte blogga och hade inte tid. Men jag ska FÖRSÖKA få igång den lite nu igen... och skriva lite om läget på msp (:

Jag kan passa på nu och säga att jag har fått en ny bäzza, ville ha lite omväxling, sry hannis xP

Här är... bella star55 så jäääkla snäll!  

   

Ser ni! Hon e ziiiiinnngeel allvarligt killar, ingen som vill ha en ljuvlig flickvän? -.-

Hepp, skit i det då! Jaja, bellis finns här för dajj!

Bella blir också dagens moviestar  

Jag e så jäääävvfflea glaah!!  :D


JAG SKA FÅ EN KANIIIIINIIS! Hon ska heta Baby  


Aja, ha det så bra nu!

Ps. Hösten kommer med stooora kliv  


Puss hej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Demina - 22 september 2011 10:53

Jag hade lite tråkigt så jag gjorde en liten tävling, ;) Här är alla som gav mig autos:          Aa. det va dom ...

Av Demina - 22 september 2011 10:40

Hej världen... Gick hem från skolan. Mådde illa som ett svin  ¨ Men jag ska visa lite bilder...                        I Här är nya msp I                        V       Och min nya look.  Jag tror att jag ska sätta på  nu...... Me...

Av Demina - 22 september 2011 06:59


Hej alla! Jag har en ny look, men jag kan inte visa den nu för att jag har min Macbook och kan inte ta kort på den, och jag orkar inte installera sakimoj grejimojisar. Såå...  Jag sitter här i soffan hemma och väntar inte på att klockan ska bli 8...

Av Demina - 11 september 2011 10:05

Hehh!!!! Jag är ltie ivrig! Hahaha nej skoja :'P  Men i alla fall jag levlar snart (: Och jag undrar om just du kan hälpa mig?     Det skulle betyda så jäffla mycket!   Snälla! Okej ni kanske vill kolla på min fame?? Vill ni det?? ^^ Kolla då    ...

Av Demina - 11 september 2011 10:04

Jag håller på att se andyas filmer :D  Ja hon ville det Puss ...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards